logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۷۷۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی:

حمایت‌های مالی فدراسیون از استان‌ها ۱۰ برابر می‌شود

حمایت‌های-مالی-فدراسیون-از-استان‌ها-۱۰-برابر-می‌شود
رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با بیان اینکه 2میلیارد و900 میلیون تومان واریزی 1401 دولت به فدراسیون بوده است، گفت: حمایت های مالی فدراسیون هیئات های ورزش روستایی استان ها ۱۰ برابر می شود.

به گزارش موج رسا; امیر خراسانی امروز در مجمع سالیانه هئیت ورزش روستایی با بیان اینکه 2میلیارد و900 میلیون تومان واریزی 1401 دولت به فدراسیون بوده است که 10 درصد آن باید بین هیات های 32 استان تقسیم می شد و مبلغ بسیار کمی توسط فدراسیون به هیات ها واریز شده است، اظهار کرد: این حمایت ها در سال آینده حداقل ده برابر خواهد شد و امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های این فدراسیون به صورت جشنواره ای ابراز کرد: باید تمامی بازی ها به صورت مسابقه ای و حرفه‌ای برگزار شود تا برای نسل جوان لذت بخش و جذاب باشد و به صورت تخصصی‌تر کار شود. 

خراسانی افزود: امروز فدراسیون با توجه به شرایط موجود مکلف به درآمدزایی شده است و باید با طراحی روش‌های جدید جذب سرمایه کند و هیات‌های شهرستانی نیز باید در این مسیر همراهی کنند. 

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با تاکید بر اهمیت مستند سازی فعالیت‌ها و جذب‌های انجام شده است ادامه داد: کلیه موارد مربوط به جذب‌هایی که از خیرین، خودیاریها،  دهیاری‌ها و هزینه کردهای هیات وجود دارد باید مکتوب و مستند ثبت شده ارائه گردد تا زمینه حمایت های بیشتر فراهم شود. 

وی در پایان با بیان اینکه فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی یکی از اعضای ستاد ملی جام پرچم است که هماهنگ کننده و متولی اجراست و تصمیم گیر اصلی نیست از رایزنی ها با بانک صادرات برای حمایت مالی برای لباس های جام پرچم خبر داد و عنوان کرد: اجرای طرح هایی مثل جام پرچم با هیاهو و جنب و جوشی که در جوانان روستایی ایجاد می‌کند و با ایجاد شور و نشاط اجتماعی مشوق جوانان برای گرایش به سمت ورزش باشد و از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲